söndag 9 februari 2014

NU SÅ :)

Jo då jag lever. Men tiden till att skriva här är knapp, eller orken är knapp. Så himla trött jämt, fattar inte varför??!!!
Jag handarbetar lite men allt tar tid. Dels för att mina händer håller på att djävlas med mig och sedan är det , ja orken. Men jag duttar lite här och lite där. Sedan har jag väl kanske inte den bästa inspirationen heller. Men det kommer väl så småningom.
Nu kommer det att vara mycket OS när man inte är på jobbet, så då kanske lusten till att sitta och sticka kommer. Två veckor kvar till sportlovet och det känns att man vill ha det, även fast det inte är så speciellt tröttsamt på jobbet men på något vis så längtar man dit.
Vi har bokat en kryssning på sportlovet då ska vi ta med oss Ida, Noah och Lovis på resan. Hoppas det blir bra allt då.
Sedan på påsklovet ska Per och jag åka till Barcelona det ska bli så roligt och skönt.
 
Idag var Per och jag till Falun och hälsade på Victoria och barnen(Jesper var på kryssning med jobbet)
Idag fyller lilla Max 1 månad, tiden går så himla fort.
 
 
 
Lilla Max 1 månad <3


Alla tre syskonen

Gina roade sig med att kolla in guldfiskarna.

Tofflor/sockor som nästan är klara. Det ska vara knappar i skaften.
Stickat med Eskimogarn, mönster ur garnstudio, drops.150-4
Började med dem redan på jullovet men det blev lite krångel och då hamnade de i attgöraklartkorgennågongång.
 
Hej då för den här gången
Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna ett spår efter er så blir jag glad