söndag 19 januari 2014

MÖSSOR

I helgen har jag stickat två mössor. De var roliga att sticka. Jag köpte garnet till den lila/blå mössan och tofsarna i onsdags på stickcafé. Garnet till den cerisa mössan  har jag haft hemma ett tag. Men det är norskt ullgarn 100%  mönstret till den har funnits i Allers 46/11. Funderar om jag ska fodra dem i fall de som ska bära mössorna tycker det kliar.
Helgen som gått nu har varit lugn. I fredags var alla barnen här och vi åt tacos. Det var första resan för lilla Max. Pappa och mamma fick träffa honom. Jag hade tänkt lägga in lite bilder men det krånglar bara, fick i alla fall in en bild.
 
 
Ha en bra vecka
Maja
 
Ps: jag är godkänd i båda mina kurser som jag läste i höstas :) :)

1 kommentar:

  1. Ohhh, vilka snygga mössor!! Och ett STORT grattis till kurserna:)!!!

    SvaraRadera

lämna ett spår efter er så blir jag glad