onsdag 18 april 2012

BARNVAKT

Idag är jag hemma med Lovis. Jag har ju inga fasta arbetspass och idag fick jag inget vik, så jag är hemma med en sjukling. Lovis är lite förkyld och hängig. Men hon är glad ändå mest hela tiden. Skulle nog behöva sova lite nu men det är inte lätt att få henne att göra det.
En lite snorunge.
Fiskarna har börjat vakna i dammen, vi har massor med småfisk. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra med dem alla. Det blir för många i dammen om vi ska ha kvar alla.
Gullvivorna börjar sticka upp i rabatten.
Se här en pyttipanna på gång. Men när man har en lite skrutt här så är det svårt att sticka speciellt när man ska komma ihåg vilket varv man är på.
Ikväll är det stickkafe i vår lilla garnaffär. Det ska bli trevligt.
Ha en bra onsdag Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna ett spår efter er så blir jag glad