fredag 2 mars 2012

EN BIT TILL

Sportlovet börjar närma sig sitt slut, som alltid så går det himla fort med ledigheter. Men det har varit ett bra lov. Först vår kryssning med Ida och Noah, som blev så bra. sedan den lediga tiden hemma. Mest har jag sytt och latat mig. Solen har värmt oss och det känns att våren är på väg på riktigt. Självklart kommer det att komma bakslag med snöstormar och liknande men det är på rätt väg. Samtidigt har jag ju min oro inför slutet på mitt vik, men det ska jag inte tjata om nu.
Igår började jag att sy på Noahs "one piece". Han ville ha skeletttyg men då det inte fanns att få, i alla fall inte så lätt fick det bli ett litet döskalle märke på den i stället. Hoppas det duger.
Hela dressen, inte lätt att visa när den är tom :) mönster symagasinet 3/12
Tittar man så är så ser hela dressen död ut. Döskalle märket framtill på dressen. Katten njuter av vårsolen och spanar efter fåglar i dammen, som än så länge är ganska tom på fåglar.
Ha en härlig vår dag Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna ett spår efter er så blir jag glad