onsdag 26 augusti 2009

ETT TAG SEN!!!!

Nu var det ett tag sedan jag fick ihop något på bloggen. Men det har varit lite annat den senaste tiden. Förra veckan började jag ju jobba på den nya skolan. Så det har varit lite som snurrar i skallen. Man ska lära sig en massa nya rutiner, nya kolleger, nya elever. NU har jeg snart träffat alla grupper, har bara freagens elever kvar, en 7:a och en 9:a. Sedan på tisdag har jag elevens val och de vet jag än inte vilka det blir. Det känns så bra att få jobba heltid och verkligen bli ett team på skolan. Jag har äntligen virkat klar min sjal. Jag har inte fotograferat den än men det kommer. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska välja att göra. Har så mycket olika idéer. Men det löser sig nog till slut. Är ju så trött på kvällarna nu i början innan man kommer in i lite vanor. Men jag är i alla fall nöjd och glad att jag har ett jobb som jag trivs med.

1 kommentar:

  1. så glad för din skull att du har ett jobb du trivs med! älskade mamma <3

    SvaraRadera

lämna ett spår efter er så blir jag glad