söndag 30 augusti 2009

Helgen är slut

Då var helgen över för den här gången. Det har varit full upp, vi har haft barnbarnen här sedan i fredags. Victoria, Jesper, Elin och Fredrik har varit till Ullared och fyndat. Det är full fart hela tiden med barnbarnen, man är ju inte riktigt van med tempot. Igår fick vi dagen att gå med fotboll och marknader. Först var det Sofie som spelade match som de vann med 10-0!!!!! div 5 damer. Sedan åkte vi på hantverksmarknad vid en gammelgård där det såldes diverse hantverk, mat, och loppis. Men jag hittade inte något. Sedan var vi på medeltida marknad på en annan gammelgård. Där var det försäljning av hantverk av medeltida stuk. Lite uppträdanden, torndado spel och sedan ett bröllop. Efter det åkte vi och köpte godis till barnen för det var ju Lördag och Ida hade noga hållit reda på det.
Min sjal är i alla fall klar till slut. Jag är nöjd.
Fruktskål av mattrasor :)
Här har jag virkat en korg av mattrasor. Ganska kul, men lite hårt för mina svaga händer. Katten så fin på altanhyllan
Barnbarnen på fotboll, fast så mycket tittande av matchen är det väl inte. På väg hem till Falun igen är barnen helt slut.
Noah med nappen på plats
Ida sover fint med benen i kors.

2 kommentarer:

lämna ett spår efter er så blir jag glad