lördag 4 april 2009

FEST IDAG

Sitter och tar igen mig en stund. Det börjar bli klart med alla förberedelser inför kvällens 50 års fest. Vet inte riktigt hur många som kommer, men på ett ungfär vet jag ju. Min present till Per har inte kommit än, men han fyller ju inte förrän på tisdag så då kan han få vänta. Den som väntar på något gott... brukar man ju säga. Vi har haft barnbarnen här sedan igår eftersom Victoria fick skriva tentan idag istället för förra veckan, och Jesper jobbar. Det är verkligen full fart på de små liven. Noah har inte sovit mycket inatt, så det blev inte mycket sömn för oss heller. Det ska bli roligt när alla kommer och jag hoppas att maten smakar. Stickningen och virkningen kommer lite i skymundan, men sen så. Nähä nu måste jag jobba vidare. Kanske sätter jag in lite bilder från kalaset. solong

1 kommentar:

  1. Tack för en rolig fest.... Kram från oss ses på fredag om inte innan!

    SvaraRadera

lämna ett spår efter er så blir jag glad