torsdag 18 december 2008

DÖV

Nu vet jag på ett ungefär hur det är att vara hörstelskadad. Jag hör knappt någonting alls och det är skitjobbigt. Var till doktorn i tisdags han skrev ut penicillin och avsvällande tabletter, det har inte gjort någon nytta än i alla fall. Hostan vill inte heller ge med sig, sedan känner jag mig febrig och kulen igen. Få se hur jag ska kunna jobba i helgen. Jag är ju sjukskriven tom lördag, kanske jag kan jobba söndag, då ska jag ta hand om köket, det är inte lika tungt som ute på avdelningen. Idag har jag inte gjort så mycket, dammat lite och satt ihop pepparkakshuset. Per har gjort lite tyngre saker. Men nu ska det väl ialla fall vara städat till jul. Per åkte till Esklistuna och hämtede hem Elin, men hon var bara här en halvtimme sedan äkte hon till Fredrik. Sofie är på julfest i Sjövik, det såg hon fram emot :) Snart har all snö smält bort, det som var så fint. Jag hatar snöplask :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna ett spår efter er så blir jag glad