onsdag 18 juli 2012

LUGNT IGEN :)

Nu har vi det lugnt i huset igen. I måndags fyllde ju Noah 5 år. Vi var i Falun och firade honom, men eftersom Vickis och Jesper Hade fått gratis biljetter till Status Quo i Leksand på tisdagen och hade ingen barnvakt, så tog vi med oss barnen hem igen. Nu har de varit här två nätter, det är full fart när de är här, men ändå så klarar de sig själva ganska bra.
Här blåser Noah ut ljusen på sin döskalle tårta, Lovis ser lite skeptisk ut.

När barnen nu var här så vill man ju försöka hitta på lite roliga saker med dem.
Inne i stan har vi en lite större lekpark, där har de i år byggt lite nya grejer att vara på, bla en rutchkana.

Här kommer Ida fram :)

Och Noah .

Igår kväll hittade jag på Sofies gamla tv-spel, det gillade barnen.

Sedan har Ida lärt sig att virka luftmaskor, vad har man annars en slöjdlärar mormor till :))

Sist en riktigt tråkig sak, min fina faster Leena somnade in i måndags kväll. Känns så tråkigt, och jag är så ledsen för hennes mans skull och hennes döttrar, min kusiners skull. Vila i frid kära faster <3

Ha en bra kväll Maja <3

2 kommentarer:

  1. Kom hit så ska jag guida dig till Stoff & Stil. Ligger i Kungens kurva. Börjar jobba på måndag, men kanske en helg.... Öppet både lördag och söndag.

    SvaraRadera

lämna ett spår efter er så blir jag glad