söndag 22 januari 2012

SÖNDAG VILODAGEN

Då var det Söndag igen, det är bara Måndag-Fredag, och poff så är det söndag, vart tar Lördagen vägen??? veckan som gick var hyfsad för min skalle, behövde åtminstone inte ta några tabletter förrän i går morse. Som tur var hjälpte den och höll i sig hela dagen. Jag var nämligen på mässa i Älvsjö. Det var Formex mässa, jag fick följa med en nygammal kompis som har öppnat tyg affär här i stan. Hon ville ha med mig som lite rådgivning, moraliskt stöd eller nåt sån´t. Nästa vecka är det meningen att vi ska ha lite sykurser i hennes butik och jag ska hålla i den på nå´t vis :) Vi får hoppas på att vi får anmälningar. Det har tyvärr gått lite trögt för henne, men kan bero på att det inte riktigt har varit jul, Januari då folk har sämre med kosing. Men nu hoppas vi på att det ska vända. Mässan var i alla fall bra L fick flera kontakter, vi åt gott och fikade. Allt gick smidigt och bra, tåget höll tiden. väl hemma sedan på kvällen var jag något trött och seg. Idag ska vi hem till Elin som fyller 27 i morgon. Konstig ekvation eftersom jag inte är äldre än 25 ;) Sticka just nu på en tubsjal åt en arbetskamrat på en av skolorna, samma tjej som beställde mössan.

Tubsjalen, fast jag har stickat mer sedan kortet togs.

Ha en super bra Söndag för det ska jag ha Maja

1 kommentar:

lämna ett spår efter er så blir jag glad