söndag 24 april 2011

PÅSKAFTON 2011

Igår var vi hos svärmor och fira påskafton. Vi var massor av folk, ändå fattade några. Riktigt skönt var det i alla fall. Ida och Noah lekte med Anton, han är den yngsta av kusinerna, Noah blev ju ett fotbollsproffs när han fick på sig Zlatan tröjan som vi köpte i Milano. :) Riktigt skitiga blev de också,precis som det ska vara en fin solig dag. Självklart fick jag ont i huvudet på kvällen. Jag har varit bra hela tiden i Italien, mitt envisa sår i näsan läkte när vi var där men det har blivit ett nytt igen sedan vi kom hem. Ska nog flytta neröver så blir jag frisk. Jag skulle vilja sy klart en tunika som jag började med innan Italien, men vem vill sätta sig i en källare när solen skiner så härligt. Så allt handarbete ligger i viloläge just nu. Ida och Noah i knä på Anton.
Glada matgäster
Magnus skyddar hjässan, passande så här i påsktider. Jesper sitter vid barnbordet med Ida och Noah
Lovis var också med och åt på sina kex.
Ha det gott i solen Maja

1 kommentar:

  1. tunt yllegarn och bambu eller trästickor fungerar alldeles bra även ute i solen :))

    SvaraRadera

lämna ett spår efter er så blir jag glad