tisdag 22 februari 2011

MERA KLART

Idag har jag sytt hela dagen. Man tror att man ska hinna så mycket, men med flera ofrivilliga avbrott går det inte fort. Jag har ju sytt lite åt Ida och Lovis, så nu var det Noahs tur. Jag har lite dåligt med tyger som passar pojkar. Klart man kan tänka att visst kan pojkar ha rosa, men nu är det sp att jag är lite gammeldags och tror inte att Noah vill ha rosa kläder med blommor på. Men så hittade jag ett tyg på "min" lilla tygaffär som var lite pojkaktigare. Lite kamoflagetyp men ändå inte. Jag sydde en t-shirt med en applikation på.
Applikationen är från Ottobre design, finns på nätet jag har en länk dit på min sida.
Hela t-shirten är från ottobre, nr 3/10
Hoppas att Noah blir nöjd.
Hej då igen Maja

1 kommentar:

lämna ett spår efter er så blir jag glad