onsdag 29 december 2010

DAGARNA GÅR OCH SNART ÄR DET ETT NYTT ÅR

Snart är 2010 slut. Som vanligt brukar jag tänka tillbaka på året. Vad hände egentligen? Det har varit ett ganska bra år, måste jag nog säga. Jag har fått jobba inom skolan det mesta av detta år. Bara några månader i höstas som jag var tillbaka inom vården. Åh! vad jag trivs med lärar yrket. Den har ju naturligtvis en del baksidor, men i det stora hela är det himla roligt att jobba med barn och ungdomar. Jag har varit väldigt kreativ och de har jag nog min blogg att tacka för, genom att följa alla andras bloggar blir man inspirerad och vill göra så mycket. Jag har fått lära känna en av mina blogg vänner på riktigt och det är jag så glad över. Fast det blir ju nästan som att man känner flera av dem genom deras bloggar. Mina nära och kära har mått bra, eller det har i alla fall inte hänt riktigt tråkiga saker. Jag har fyllt 50 år och nått en milstolpe i mitt liv. Jag trivs med min ålder, har ingen noja över det. Det som jag inte trivs med mig själv är min övervikt, min huvudvärk och min artros i mina händer, det hade jag kunnat varit utan. Per och jag har varit gifta i 25 år!!!!! vi har haft våra duster och kommer att ha fler men förhoppningsvis inga allvarliga. Ida och Noah växer till två härliga individer. Sedan sist men inte minst(eller just nu minst) lilla Lovis, som kom i somras. En lite härlig tjej som även hon kommer att förgylla mitt liv med massor av glädje. Nu är det bara att se framåt och hoppas på ett bra 2011. GOTT NYTT ÅR på er alla Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna ett spår efter er så blir jag glad