lördag 19 september 2009

HELG

Då var det helg igen. Veckorna går så fort, det är bara måndag och fredag. Jag vill inte att det ska gå så fort egentligen, visst är det skönt att det blir helg men man hinner inte med allt efter vägen. Min svägerska fyller år idag och hon brukar säga att efter att jag (hon alltså)har fyllt år så är det snart jul, och så är det faktiskt. Apropå jul, så har jag tänkt börja fixa julklapparna riktigt tidigt i år. Varför ska man spara allt till sista veckan och sista lönen??? Jag håller på att sticka på en ev. julklapp...till vem?... det visar sig i jul..... Jag har flera julklappar i tankarna till olika personer så det gäller att lägga på ett kål så man hinner.. tiden går som sagt, fort. Solen skiner och det är en fin höstdag, jag funderar på en långpromenad. Sedan ska jag städa lite känner att jag har lite energi till övers idag, bäst att ta hand om det innan det rinner av mig, ska även på stan och fixa en present till min kära svägerska. En bild på lite Rönnbär igen,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna ett spår efter er så blir jag glad