torsdag 25 juni 2009

HÄRLIGA DAGAR :D

Nog är det väl härligt med sommaren, när solen skiner och man är ledig... Eftersom jag inte vet var och hur jag kommer att jobba i höst passar jag på att NJUTA nu. Mina dagar har hittills mest varit lata, slöa och sköna. Jag virkar lite och syr lite..äter lite jordgubbar och längtar efter att vi ska kunna åka iväg med husvagnen. Det är så svårt att få till det för att komma iväg med den. det är hela tiden något annat som man ska göra eller vara med på. Nu i helgen jobbar Per, nästa helg så ska vi på dop :) Helgen därpå ska vi ha en liten fest för min pappa som fyller 70. Det är ju roliga saker som händer men jag längtar efter att komma iväg med husvagnen. Men nu är det som det är och det är bara att gilla läget.... skulle vilja hitta en mysig garn eller tyg affär någonstans i Sverige när vi åker iväg. Vi ska nog åka uppåt i Sveriges avlånga land... Just nu håller jag på att virka en egen grej i amigurumi, säger inte vad det ska vara en present inte för att jag tror att personen i fråga läser min blog.. men man vet ju inte säkert.. bilder på det kommer efter det att presenten är levererad....

2 kommentarer:

  1. Jag brukar kolla på www.knitmap.com, om det finns någon garnaffär.
    Annars använder jag eniro.se eller hitta.se och skriver in garn och stadens namn.
    I Piteå, dit vi ska senare, hittade jag en affär som inte ens mi´n väninna som bor där visste om...
    Ha en trevlig sommar!

    SvaraRadera

lämna ett spår efter er så blir jag glad