söndag 22 februari 2009

SPORTLOV

Då har man sportlov, det känns braaa! men jag känner mig förkyld, igen. Jag som aldrig brukar vara förkyld. Redan i förrgår natt kände jag mig lite orolig i magen. Det går ju mycket magsjuka på min skola, både bland eleverna och lärarna, tänkte att nu har jag också fått det lagom till lovet. Men det blev inte så farligt. Det värsta var att Vickis, Jesper och barna skulle ha kommit hit för vi skulle gratta min kusin Pirjo, men det gick ju inte, och Ida blev så besviken stakar liten. Men idag har hon fått magsjuka. I torsdags var jag barnvakt åt mina små busungar, en liten kort stund medans Victoria hade ett seminarium. Vi hann i princip fika så kort blev det. Efter det att åkte jag till Borlänge och till Rosa huset och köpte tyg. Vill sy nya överdelar i alla fall tills vi ska åka till Tallin i April. På Onsdag ska jag och Sofie åka tåg till Uppsala och då ska Ida få följa med. Annars virkar jag amigurumi figurer, det är himla kul. Sedan har jag kommit igång lite med min sjal igen. Tänkte också nu när jag blir ledig försöka sy några dynor till husvagnen. Noah och Ida fikar. Jag på kort som Ida tagit kort på tygerna

1 kommentar:

  1. Vilka fina kort, duktig Ida va på att ta kort på dig :D!
    Nu vill jag ha friska barn :(...

    SvaraRadera

lämna ett spår efter er så blir jag glad