söndag 16 november 2008

söndag kväll

Då var det lugnt igen. Igår var vi ju på fest. Det var lyckat med mycket folk, mat och dryck. Jag hoppas att Benny är nöjd. Mamma och pappa sov här, så inatt har jag sovit i gästsängen, det går väl bra nån natt. Har varit skit trött hela dagen. Man är väl för gammal för att orka med sån´t här festande på nätterna. Victoria, Jesper och barnen kom över en stund. Ida var lite hängig men glad. Hon hade ingen blöja på sig utan kissade i pottan -jag är ju stor och duktig flicka nu, säger hon så stolt. Idag var jag och vägde mig -1.2 kg det är väl OK. nu ska jag köra ren kur i två veckor har jag tänkt. Har tänkt att jag ska gå ner lite mer lite snabbare nu. Vill vara fin i jul. Nehej, nu ska jag gå och se efter om bastun är varm. see you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna ett spår efter er så blir jag glad