fredag 31 oktober 2008

FREDAG

Hallå, hej kippis En ny fredag. Har jobbat, men är nu ledig i två dagar. Igår fick jag reda på att jag ska få jobba som textil lärare på vårterminen jippii! Det ska bli så roligt och spännande. Sedan hoppas jag ju att jag ska få fortsätta nästa höst också. Har tittat på idol med Sofie och Per. Har Alice, Robin och Robin som favoriter, men de andra är duktiga de med. T.o.m Johan föll mig i smaken ikväll, han var riktigt bra med Ugglas låt. Lars var rolig, men vill han verkligen det har med idol? hm Hoppas att Elin får det roligt på sin maskerad i sin ballerina kjol. Imorgon ska vi hämta hit Vickis och vildungarna från Falun. Ida ska på Filippas kalas på söndag. Ha en ruskig halloween mohhaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna ett spår efter er så blir jag glad